Analiza procesów back-office
Analiza procesów „back-office” to kompleksowa ocena efektywności oraz poziomu kosztów obszaru wsparcia w firmie.
Zakres usług
Analiza efektywności obejmuje takie procesy jak: księgowość, kadry i płace, controlling, administracja, obieg dokumentów, windykacja i IT. Na tej podstawie formułowane są rekomendacje dotyczące usprawnień procesowych i organizacyjnych. Ważnym elementem jest usprawnienie modelu obiegu dokumentów i zdefiniowanie konkretnych inicjatyw poprawiających jakość, bezpieczeństwo oraz obniżających koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa.
W ramach analizy procesów back-office oferujemy naszym klientom:
- analiza efektywności procesów back-office,
- usprawnienia procesowe i organizacyjne,
- zarządzanie projektami i programami,
- optymalizacja procesów biznesowych,
- usprawnienienia modelu obiegu dokumentów,
- redukcja kosztów przedsiębiorstwa.
Dlaczego warto skorzystać z analizy procesów?
- Obiektywna analiza efektywności
Nasz wykwalifikowany zespół koncentruje się na wskazaniu miejsc, gdzie procesy są nieefektywne stosując obiektywne i sprawdzone narzędzia analizy procesów i dysponując dużym doświadczeniem w tym obszarze.
- Efektywność kosztowa
Analiza procesów jest punktem wyjścia do optymalizacji procesów i oszczędności kosztowych. Dzięki wdrożonym zmianom i wdrożeniu nowoczesnej technologii oszczędności sięgają 20-30% lub więcej.
- Wysoka jakość usług
Meritoros to zespół ponad 140 wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, którzy obsługują średnich i dużych klientów z wielu branż. Jakość świadczonych przez Meritoros usług została potwierdzona certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością według PN-EN ISO 9001:2015
- Innowacyjne technologie
Analiza procesów obejmuje także obszar IT i jest często punktem wyjścia do wdrożenia nowoczesnych rozwiązań IT. Wdrażamy najnowsze technologie, w tym Robotic Process Automation oraz AI, aby umożliwić klientom pełną kontrolę nad przedsiębiorstwem oraz dostęp do bieżących raportów i analiz.
- Bezpieczeństwo danych potwierdzone certyfikatem ISO PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06
Zwracamy szczególną uwagę na zabezpieczenia systemów informatycznych i ochronę danych wrażliwych.
- Możliwość outsourcingu wybranych procesów (procesów „non-core”)
Analiza jest dobrym punktem wyjścia nie tylko do dalszej optymalizacji procesów ale także do rzeczowej oceny, które procesy należy obsługiwać wewnętrznie (in-house) a które warto przekazać w outsourcing. Służy do tego rachunek korzyści i ryzyk związanych z outsourcingiem będący wynikiem analizy.
Skontaktuj się z nami