Dlaczego BPO
BPO, czyli z angielskiego Business Process Outsourcing, to w dosłownym tłumaczeniu „zlecenie procesów biznesowych” na zewnątrz. BPO jest rodzajem outsourcingu, w którym przedsiębiorstwa decydują się zlecić pewne procesy biznesowe do specjalistycznych firm, które świadczą usługi w tym zakresie.
BPO to usługi dopasowane do potrzeb biznesu, który dynamicznie się rozwija. Outsourcing procesów niezwiązanych z kluczowymi działaniami organizacji (tzw procesów „back- officowych) pozwala zmniejszyć koszty, uwolnić czas kluczowych menedżerów i skupić się na ekspansji rynkowej i rozwoju.
Meritoros BPO oferuje w formule outsourcingu usługi księgowe, administrację kadrowo-płacową, analizę i optymalizację procesów wsparcia (back-office) oraz usługi IT i transformacji cyfrowej.
Zaufali nam
Dlaczego warto skorzystać z usług BPO?
Efektywność kosztowa
Outsourcing biznesowy pozwala na znaczne obniżenie kosztów operacyjnych. Meritoros może dostarczyć wysokiej jakości usługi, eliminując potrzebę zatrudniania wewnętrznych ekspertów. Dzięki nowoczesnej technologii i dużej skali obsługiwanych przez nas operacji oszczędności sięgają 20% lub więcej w porównaniu do obsługi procesów za pomocą własnych pracowników.
Uwolnienie czasu i usprawnienie procesów
Przekazując odpowiedzialność za pewne procesy wsparcia, Zarząd i kluczowi menedżerowie przedsiębiorstwa mogą skupić się na rozwoju rynkowym i strategicznym zarządzaniu swoim biznesem.
Elastyczność i skalowanie operacji
Nasze usługi są szczególnie cenne dla dynamicznie zmieniających swoją skalę działania firm, zarówno tych szybko rosnących jak też reorganizujących swoją działalność. Elastyczność i indywidualne podejście pozwalają nam szybko dopasować się do zmieniających się potrzeb klientów i wspomóc ich na ścieżce skalowania swojej organizacji.
Zaawansowana technologia
Wdrażamy nowoczesne technologie, aby zapewnić szybkość, dokładność i bezpieczeństwo w obszarze BPO oraz obsługę w modelu cyfrowym. Nasze systemy są zintegrowane z najnowszymi rozwiązaniami, co pozwala nam efektywnie obsługiwać nawet najbardziej skomplikowane procesy.
Bezpieczeństwo danych
Rozumiemy, jak istotne są dane klienta. Zapewniamy najwyższy poziom bezpieczeństwa, który potwierdzony jest certyfikatem ISO PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 oraz naszą wewnętrzną polityką bezpieczeństwa.
Wykwalifikowana kadra
Współpraca z Meritoros sprawia, że dla klienta pracują wysoko wykwalifikowani specjaliści, którzy wnoszą doświadczenie i profesjonalizm. Nasz zespół efektywnie organizuje pracę i usprawnia procesy całego przedsiębiorstwa.
Wysoka jakość
Jakość świadczonych usług została potwierdzona certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością według PN-EN ISO 9001:2015.
Doświadczenie w pracy z liderami branżowymi
Obsługujemy z sukcesem wiele firm średnich i dużych będących liderami w swoich branżach, zarówno w Polsce jak i na świecie, w tym spółki giełdowe i największe firmy działające na rynku polskim (tzw. Blue chips).
Korzyści BPO na przykładach
Współpraca z Meritoros przynosi redukcję kosztów funkcjonowania back-office oraz poprawę cash-flow liczoną w milionach złotych.
Poniżej przykład korzyści dla dużego klienta z branży produkcyjnej:
- Firma produkcyjna: 300 osób zatrudnionych
- 300 mln zł rocznego obrotu
- 40 osób zatrudnionych w backoffice
- 30% oszczędności kosztów back-office = 96 000 zł miesięcznie
- Roczna oszczędność dla klienta: 1 152 000 zł (obniżenie kosztów przez 12 miesięcy)
- Poprawa cash-flow: 10 000 000 zł w pierwszym roku współpracy, kolejne
10 000 000 zł w drugim i trzecim roku współpracy
a) skrócenie czasu obiegu dokumentów [wpływ do firmy – wystawienie fv sprzedażowej] – 2x szybciej
b) redukcja przeterminowanych należności – 30% redukcji
Zapytaj o bezpłatną konsultacjęDowiedz się więcej na temat BPO
-
BPO
Wspólne KPI w usługach BPO – praktyczne narzędzie optymalizacji
29.08.2025
Efektywne zarządzanie projektami BPO wymaga jasnych wskaźników efektywności. Coraz częściej firmy decydują się na wspólne KPI, monitorowane równolegle przez klienta i dostawcę. Takie podejście daje transparentność, ułatwia identyfikację wąskich gardeł i wspiera ciągłe doskonalenie procesów. Jak działa model wspólnych KPI? Tradycyjnie to klient definiował wskaźniki, a dostawca je realizował. W modelu wspólnym obie strony pracują na tych samych danych – dzięki temu możliwe jest […]
Czytaj więcej... -
BPO
Konsolidacja firm z branży TSL. Konieczna jest dobra strategia.
17.09.2024
Branża TSL odpowiada za 7 proc. polskiego PKB, 6,5 proc. miejsc pracy, a jej przychody to 375 mld złotych. Jak jednak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego ,,Branża TSL w obliczu autonomizacji i wojny’’ w Polsce nadal brakuje średnich i dużych firm transportowych zdolnych do konkurowania z dużymi podmiotami z innych państw europejskich. Z tego powodu coraz więcej firm z tego sektora decyduje się na konsolidację. -To silny trend, […]
Czytaj więcej... -
BPO
Księgowość w branży TSL pełna wyzwań
5.09.2024
Ewidencje czasu pracy kierowców, przepisy podatkowe i celne, windykacja i controlling – to liczne wyzwania, z jakimi muszą zmagać się księgowi w branży TSL. Ostatnie lata były dla firm trudne. Organizacje branżowe alarmowały o kolejnych upadłościach mniejszych podmiotów. Do tego spowolnienie gospodarcze w Polsce i UE oraz skomplikowana sytuacja na granicy z Ukrainą. To wszystko spowodowało, że w efekcie bardzo dużo firm zanotowało spadek obrotów. Codzienność pracy księgowych w TSL-u to wciąż […]
Czytaj więcej...
Skorzystaj z naszego doświadczenia i umów się na rozmowę ze specjalistą
Meritoros zyskał zaufanie licznych klientów dzięki profesjonalizmowi, skuteczności i zaangażowaniu w świadczenie usług na najwyższym poziomie. Pozwól nam stać się strategicznym partnerem, który wspiera rozwój biznesu, jednocześnie umożliwiając oszczędność czasu i zasobów.
Skontaktuj się z nami, aby poznać, jak możemy dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Z nami Twój biznes stanie się bardziej efektywny i konkurencyjny!
Zapytaj o bezpłatną konsultację