Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. kadr i płac w BPO
Miejsce pracy: BPO; Aleja Pokoju 62/8
Obsługa wskazanych wycinków procesów kadrowo-płacowych klientów, pod nadzorem lidera, w tym m.in.:
- wprowadzanie i monitorowanie danych do systemów,
- weryfikowanie limitów kadrowych i płacowych,
- wystawianie zaświadczeń i innych dokumentów,
- monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP i innych terminów,
- sporządzanie deklaracji dla US, ZUS, PPK, PFRON, itp.
- bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z klientem,
- kontakty z instytucjami skarbowymi i ZUS,
- archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników w formie e-teczek.
Oferujemy:
- równowagę między życiem prywatnym, a pracą. Po pierwszych trzech miesiącach pracy stacjonarnej przejdziesz na tryb hybrydowy - 3 dni w domu, 2 dni w biurze. Sam/a wybierasz, kiedy zaczynasz (między 7:00 a 10:00). Potrzebujesz wyjść na zajęcia, czy po prostu złapać oddech na spacerze? Żaden problem - pracujemy zadaniowo,
- cyfrowych pomocników. Nasze roboty wezmą na siebie część Twoich zadań - same przygotują deklaracje DRA i wyślą je do ZUSu, stworzą zestawienia czy naliczą amortyzację. Co miesiąc dostaniesz też indywidualny audyt, który pomoże Ci szybko wychwycić i naprawić ewentualne pomyłki,
- więcej czasu na odpoczynek. Po okresie próbnym otrzymasz 5 dodatkowych dni płatnego urlopu (a po 3 latach współpracy aż 15!). Do tego oferujemy dodatek urlopowy "wczasy pod gruszą".
- pakiet dla Ciebie! Oferujemy prywatną opiekę medyczną Allianz i kartę Multisport (oba benefity z możliwością dołączenia rodziny). Organizujemy też wolontariat pracowniczy i inne aktywności integracyjne. Od pierwszego dnia będziesz częścią zgranego zespołu z doświadczonymi księgowymi, którzy będą Cię wspierać merytorycznie.
- wspierające środowisko pracy. Zapewniamy szkolenia, dostęp do najświeższych webinarów i materiałów z zakresu kadr i płac. Jeśli chcesz podszlifować angielski, mamy zajęcia językowe, które odbywają się w czasie pracy, w grupach dopasowanych do Twojego poziomu.
Od kandydata wymagamy:
- przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenia w prowadzeniu rozliczeń z ZUS,
- doświadczenia w sporządzaniu deklaracji GUS, PFRON oraz prowadzeniu ZFŚS,
- praktycznej i aktualnej znajomości przepisów prawa pracy, prawa podatkowego, prawa ubezpieczeń społecznych,
- umiejętności obsługi programów kadrowych (Comarch Optima i Enova 356) oraz pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- sumienności i bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Nie odnajdziesz się u nas, jeśli:
- technologia Cię przeraża. Jeśli wolisz tradycyjne segregatory niż cyfrowe narzędzia lub obawiasz się robotów wspierających procesy księgowe, nasze innowacyjne podejście może być dla Ciebie zbyt rewolucyjne,
- lubisz działać tylko po swojemu. Jeśli preferujesz pracę wyłącznie według własnych schematów i trudno Ci przyjąć wspólne standardy zespołowe, nasza kultura współpracy i partnerstwa może nie być Twoim idealnym środowiskiem,
- rutyna jest dla Ciebie najważniejsza. Jeśli nie lubisz uczyć się nowych rzeczy i wolisz codziennie wykonywać te same zadania w ten sam sposób, dynamika naszej branży i ciągłe doskonalenie procesów mogą być dla Ciebie zbyt wymagające.
Dołącz do nas naszego zespołu
Aplikuj