Księgowa/Księgowy z językiem ukraińskim i rosyjskim we Wrocławiu
Miejsce pracy: ul. Rybacka 7/404
Opis stanowiska:
- prowadzenie księgowości dla klientów biura - pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów; spółki polskie i zagraniczne, w portfelu spółek znajdują się firmy z branży handlowej, usługowej, budowlanej,
- sporządzanie raportów finansowych oraz deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz analiz księgowych dla klientów,
- współpraca telefoniczna i e-mailowa z klientami oraz eksperckie wsparcie księgowe w zakresie prowadzonych rozliczeń,
- kontakty z urzędami skarbowymi i innymi instytucjami finansowymi,
Oferujemy:
- po pierwszych trzech miesiącach pracy stacjonarnej (okres próbny) – możliwość pracy hybrydowej (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze),
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy – między 7:00 a 10:00,
- pracę w trybie zadaniowym – możesz dostosować dzień pracy do swoich potrzeb (np. wyjście na zajęcia, odbiór dziecka z przedszkola, spacer itp.),
- dodatkowy urlop płatny - 5 dni po okresie próbnym,
- dofinansowanie urlopu wypoczynkowego,
- prywatną opiekę medyczną Allianz (za opłatą oferujemy możliwość dołączenia rodziny/partnera),
- dostęp do webinarów i szkoleń on-line zawierających najświeższą wiedzę z zakresu księgowości, kadr i płac oraz zarządzania,
- kartę Multisport (za opłatą oferujemy możliwość dołączenia rodziny/partnera),
- bezpłatne zajęcia z języka angielskiego w godzinach pracy (zróżnicowane grupy dostosowane do poziomu uczestników).
Od kandydata oczekujemy:
- minimum dwuletniego doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości najlepiej w biurze rachunkowym,
- znajomości języka ukraińskiego oraz rosyjskiego w stopniu pozwalającym na komunikatywną obsługę klientów,
- obowiązkowo doświadczenia w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracji rocznych (CIT/PIT),
- praktycznej znajomości przepisów: ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, VAT,
- umiejętności obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, oraz programów księgowych (nasz wiodący program to Comarch Optima),
- sumienności i bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- mile widziane certyfikaty SKwP,
Dołącz do nas i wyślij swoje CV
Aplikuj