Księgowa/Księgowy z językiem ukraińskim i rosyjskim we Wrocławiu

Miejsce pracy: ul. Rybacka 7/404

← Wróć do wszystkich ofert

Opis stanowiska:

  • prowadzenie księgowości dla klientów biura - pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów; spółki polskie i zagraniczne, w portfelu spółek znajdują się firmy z branży handlowej, usługowej, budowlanej,
  • sporządzanie raportów finansowych oraz deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz analiz księgowych dla klientów,
  • współpraca telefoniczna i e-mailowa z klientami oraz eksperckie wsparcie księgowe w zakresie prowadzonych rozliczeń,
  • kontakty z urzędami skarbowymi i innymi instytucjami finansowymi,

Oferujemy:

  • po pierwszych trzech miesiącach pracy stacjonarnej (okres próbny) – możliwość pracy hybrydowej (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze),
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy – między 7:00 a 10:00,
  • pracę w trybie zadaniowym – możesz dostosować dzień pracy do swoich potrzeb (np. wyjście na zajęcia, odbiór dziecka z przedszkola, spacer itp.),
  • dodatkowy urlop płatny - 5 dni po okresie próbnym,
  • dofinansowanie urlopu wypoczynkowego,
  • prywatną opiekę medyczną Allianz (za opłatą oferujemy możliwość dołączenia rodziny/partnera),
  • dostęp do webinarów i szkoleń on-line zawierających najświeższą wiedzę z zakresu księgowości, kadr i płac oraz zarządzania,
  • kartę Multisport (za opłatą oferujemy możliwość dołączenia rodziny/partnera),
  • bezpłatne zajęcia z języka angielskiego w godzinach pracy (zróżnicowane grupy dostosowane do poziomu uczestników).

Od kandydata oczekujemy:

  • minimum dwuletniego doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości najlepiej w biurze rachunkowym,
  • znajomości języka ukraińskiego oraz rosyjskiego w stopniu pozwalającym na komunikatywną obsługę klientów,
  • obowiązkowo doświadczenia w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracji rocznych (CIT/PIT),
  • praktycznej znajomości przepisów: ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, VAT,
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, oraz programów księgowych (nasz wiodący program to Comarch Optima),
  • sumienności i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • mile widziane certyfikaty SKwP,

Dołącz do nas i wyślij swoje CV

Aplikuj

Zapisz się do newslettera, otrzymuj miesięczne podsumowania zmian podatkowych oraz aktualne oferty pracy!

Interesują Cię zmiany podatkowe? A może szukasz pracy w zakresie księgowości lub kadr i płac? Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj podsumowania zmian podatkowych oraz aktualne oferty pracy!

Meritoros
Administratorem danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym jest Meritoros SA z siedzibą w Krakowie, Aleja Pokoju 62/8. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wysyłki newslettera. Przysługują Pani/Panu następujące prawa: prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce Prywatności oraz Regulaminie Newslettera.